O tom, že paní starostka (2016-2018) není každý blbec se můžete přesvědčit ve videosestřihu, který je věnován avantgardním názorům na vzdělání.
Videoperla č. 3:
⇓ STRÁNKY, KTERÉ BY VÁS TAKÉ MOHLY ZAJÍMAT ⇓
⇓ STRÁNKY, KTERÉ BY VÁS TAKÉ MOHLY ZAJÍMAT ⇓
Masarykova ZŠ
Masarykova ZŠ
Stížnost na pokusy ...Stížnost na pokusy P. Roušara zasahovat do výuky v MZŠ shledala ČŠI jako důvodnou!!Na základě stížnosti nespokojených rodičů, kterým vadilo, že ředitel ZŠ Polesná Mgr. Kurka umožňuje starostovi „obce“ RNDr. Roušarovi, aby pravidelně docházel na celé dopoledne do jednotlivých tříd ZŠ a tam po dobu 3,5 – 4 hodiny vykládal dětem své vize, „vyučoval“ je paměťovou metodu, vysvětloval jim a zkoušel je ze svého „Desatera správného Újezďáka“ a nahrával si je na svou videokameru,Pokračování textu…
Stížnost na pokusy ...
Stížnost na pokusy P. Roušara zasahovat do výuky v MZŠ shledala ČŠI jako důvodnou!!Na základě stížnosti nespokojených rodičů, kterým vadilo, že ředitel ZŠ Polesná Mgr. Kurka umožňuje starostovi „obce“ RNDr. Roušarovi, aby pravidelně docházel na celé dopoledne do jednotlivých tříd ZŠ a tam po dobu 3,5 – 4 hodiny vykládal dětem své vize, „vyučoval“ je paměťovou metodu, vysvětloval jim a zkoušel je ze svého „Desatera správného Újezďáka“ a nahrával si je na svou videokameru,Pokračování textu…
Pozdě bycha honitPozdě bycha honitPříběh s „pozastavením“ školního časopisu by mohl mít i několik jiných názvů:„Jak zaříznout svobodu slova“, „Jak sebrat pocit partnerství“, „Jak zničit pedagoga“, „Jak nepřiznat chybu“, „Jak stresovat žáky“, „Jak zašlápnout kritické myšlení“, „Jak se tvrdé jádro udrželo u moci“, „Jak tvrdé jádro nic nepochopilo“ atd. To vše obsahuje kauza školního časopisu.Pokračování textu…
Pozdě bycha honit
Pozdě bycha honitPříběh s „pozastavením“ školního časopisu by mohl mít i několik jiných názvů:„Jak zaříznout svobodu slova“, „Jak sebrat pocit partnerství“, „Jak zničit pedagoga“, „Jak nepřiznat chybu“, „Jak stresovat žáky“, „Jak zašlápnout kritické myšlení“, „Jak se tvrdé jádro udrželo u moci“, „Jak tvrdé jádro nic nepochopilo“ atd. To vše obsahuje kauza školního časopisu.Pokračování textu…
Videoperla č. 15Videoperla č. 15 – Interpelace (6/2017)Následující 4 interpelace jsou bohužel další ukázkou arogance moci (byť se u nich i zasmějete) a doplňují předcházející videoperlu č. 14. Ti u vesla si prostě myslí, že si mohou dovolit všechno. Bohužel se nejedná o ojedinělý jev v našem zastupitelstvu. Podívejme se tedy na kladení a vypořádání některých otázek v interpelacích na 16. jednání zastupitelstva v červnu 2017.Pokračování textu…
Videoperla č. 15
Videoperla č. 15 – Interpelace (6/2017)Následující 4 interpelace jsou bohužel další ukázkou arogance moci (byť se u nich i zasmějete) a doplňují předcházející videoperlu č. 14. Ti u vesla si prostě myslí, že si mohou dovolit všechno. Bohužel se nejedná o ojedinělý jev v našem zastupitelstvu. Podívejme se tedy na kladení a vypořádání některých otázek v interpelacích na 16. jednání zastupitelstva v červnu 2017.Pokračování textu…
StanoviskoStanoviskoOdchody kvalifikovaných učitelů, váznoucí komunikace mezi vedením školy a rodiči, petice i poněkud zvláštní vnímání situace kolem újezdského školství některými zastupiteli, různá prohlášení a stanoviska… To je jen část toho, co nás sice v lecčems mrzí, občas i šokuje, ale většinou vlastně ani nepřekvapuje. Rozhodně nás však nenechává lhostejné, neboť to, čeho jsme nyní svědky, je už možné nazvat hlubokou krizí újezdského základního školství.Pokračování textu…
Stanovisko
StanoviskoOdchody kvalifikovaných učitelů, váznoucí komunikace mezi vedením školy a rodiči, petice i poněkud zvláštní vnímání situace kolem újezdského školství některými zastupiteli, různá prohlášení a stanoviska… To je jen část toho, co nás sice v lecčems mrzí, občas i šokuje, ale většinou vlastně ani nepřekvapuje. Rozhodně nás však nenechává lhostejné, neboť to, čeho jsme nyní svědky, je už možné nazvat hlubokou krizí újezdského základního školství.Pokračování textu…